Cât de ”sănătoasă” este de fapt dieta cu sucuri naturale?

Dieta cu sucuri naturale din fructe şi vegetale ar putea să nu ne facă mai sănătoşi. Un studiu recent al Universităţii Northwestern, din Statele Unite, sugerează că sucurile naturale ar putea face, de fapt, contrariul. Potrivit cercetătorilor, dietele cu sucuri naturale fără fibre pot creşte bacteriile din gură şi intestin asociate cu inflamaţia. Studiul lor … Continuă lectura Cât de ”sănătoasă” este de fapt dieta cu sucuri naturale?