Studiu: Nivelurile ridicate de grăsimi sănătoase ar putea proteja împotriva cancerului
O dietă bogată în grăsimi sănătoase poate proteja împotriva cancerului, potrivit unei noi cercetări de la Universitatea din Georgia, care se adaugă la alte dovezi anterioare, informează News.ro. Suplimentele de ulei de peşte ar putea ajuta la protejarea împotriva riscului general de apariţie a cancerului. În plus faţă de scăderea colesterolului, menţinerea creierului sănătos şi … Continuă lectura Studiu: Nivelurile ridicate de grăsimi sănătoase ar putea proteja împotriva cancerului
Copiază și plasează acest URL în site-ul tău WordPress pentru a-l îngloba
Copiază și plasează acest cod în site-ul tău pentru a-l îngloba